Τεχνική υποστήριξη
Η IT Power CONSULTING προσφέρει Τεχνική Υποστήριξη (Help Desk) σε όλους τους πελάτες της που έχουν συμβόλαιο συντήρησης σε ισχύ.
Η Τηλεφωνική Τεχνική Υποστήριξη παρέχεται εργάσιμες ημέρες
και ώρες (Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00).
Το τμήμα της Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης στελεχώνεται από έμπειρους τεχνικούς με γνώση σε βάθος του συνόλου των εφαρμογών που προσφέρει η IT Power CONSULTING στους πελάτες της.
Στόχος της Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης που παρέχει η IT Power CONSULTING είναι η άμεση επίλυση κάθε μικρότερου ή μεγαλύτερου προβλήματος, δυσλειτουργίας, κακού χειρισμού, εμπλοκής κλπ. που μπορεί να εμφανιστεί κατά τη χρήση των εφαρμογών.
Στις περιπτώσεις που με Τηλεφωνική τεχνική Υποστήριξη δεν μπορεί να επιλυθεί το θέμα η IT Power CONSULTING παρέχει επίσης Τηλεϋποστήριξη (On Line Help) ή και επίσκεψη Τεχνικού στο χώρο του πελάτη (On Site).